HACKS

hari ni bukannya aku nak cakap pasal hackers ok ... 
tapi pasal GULA-GULA HACKS ..hehe

bukan yang ini


tapi yang ni 

sila klik read more


apakah kebaikan gula-gula hacks ??

gula-gula hacks ni mampu memberi kelegaan kat tekak kita ni..
terutama sekali time tengah batuk..
dengan rasa mint ,, memang mantop la gula-gula ni !
kepada ibu bapa ,, jika anak anda gemar makan gula2 ,, 
kasi hacks ni ja
anak dpt makan ,, duit pon jimat ...
hacks ni tak la mahal macam gula2 yang lain kan
(aku pon tak tau harganya..weee~)



 ada juga makna lain untuk gula-gula hacks ni
selalunya ,, kekasih2 ja yang guna makna ni
HACKS

H= Hanya
A= Aku
C= Cinta
K= Kau
S= Seorang

haha ...lain pulak yang jadi ..."hanya aku cinta kau seorang"
kalau orang sebut macam ni kat aku ,,
konfem aku sedih
sebab dia sorang ja suka aku ??
huwaaa :'(
aku tau la aku tak cun ,, tak ramai peminat :P !!




-
-
-
-
-
-
-
-
-

JOKE OF THE DAY

Lelabu: Mamak, semua berapa?

Mamak: Empat ringgit, sepuluh sen.

Lelabu: Nah, empat ringgit. Dua bijik gula-gula hacks.

Mamak: Ayyo incik, mana boleh ini macam.  Mana ada orang bayar pakai gula-gula.

Lelabu: Habis semalam lu bagi balance 10 sen gua pakai gula-gula hacks boleh plak? Lu nak makan kasut gua yang saiz tujuh nih?

Lelabu blah. Mamak tu pening.

-
-
-
-

No comments:

Post a Comment